Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren.

Klachtenafhandeling


Bij PimXL.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of een van onze producten, dan horen wij dit graag.

U kunt uw klacht per mail richten aan onze Klantenservice, waarna u altijd binnen 14 dagen uitsluitsel over uw klacht krijgt.
Stuurt u uw klacht liever per brief? Dat kan naar:

PimXL.nl
De Scheper 309
5688 HP OIRSHOT

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pimxl.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Aan het laden
Aan het laden