Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren.

Klachtenafhandeling


Bij PimXL.nl draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of een van onze producten, dan horen wij dit graag. 

U kunt uw klacht per mail richten aan onze Klantenservice, waarna u altijd binnen 14 dagen uitsluitsel over uw klacht krijgt. 
Stuurt u uw klacht liever per brief? Dat kan naar: 

PimXL.nl
t.a.v. de Directie
Industrieweg 20F
5688 DP OIRSHOT 


Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)
Aan het laden
Aan het laden