Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren.


Verzendkosten

Bestellingen vanaf € 20,- worden gratis thuisbezorgd. Bij bestellingen onder de € 20,- rekenen wij 
€ 4,95 verzendkosten.

Verzendtermijnen

U kunt uw bestelling in de regel binnen 1 werkdag verwachten. Orders die in het weekend geplaatst zijn worden maandag verwerkt en dinsdag geleverd.
Woont u op één van de Waddeneilanden, hou er dan rekening mee dat wij niet binnen 1 werkdag kunnen leveren. Dit duurt 1 of 2 werkdagen langer in verband met de overtocht die met de boot gemaakt dient te worden.

Standaard worden producten door de bezorger tot voorbij de voordeur afgeleverd. 

In de regel geldt voor alle bestellingen op werkdagen voor 21:00 besteld, de volgende werkdag in huis. Dit gaat alleen niet op bij palletzendingen. Hierbij geldt voor 17:00 besteld, de volgende werkdag in huis.

Vervoerders

GLS

Voor 95% van onze artikelen maken wij gebruik van pakketdienst GLS. Hierbij geldt in de regel: op werkdagen voor 21:00 besteld, de volgende werkdag in huis.
Wordt een pakket met GLS verzonden, dan ontvangt u nadat de bestelling door ons verwerkt is een verzendbevestigingsmail waarmee u de zending kunt traceren. U kunt dan dezelfde dag tot 23:59 de levertijd aanpassen, of ervoor kiezen dat het pakket wordt afgeleverd bij een GLS pakketshop bij u in de buurt door in de verzendbevestigingsmail op de FlexDelivery link te klikken.
Zodra de status van de track & trace op Bestel gaat of In bestelling, dan betekent dit dat het pakket in de bus is geladen en die dag bij u afgeleverd wordt. Normaliter levert GLS tussen 9:00 en 18:00. Op drukke dagen kan dit wat uitlopen.
Bent u bij aflevering niet thuis, dan probeert GLS het bij de buren af te leveren. Hou hiervoor goed uw track & trace in de gaten, want hierin zal staan of het pakket bij de buren is afgegeven. Het kan ook zijn dat GLS een briefje in de brievenbus stopt met daarin de vermelding dat het bij de buren is afgeleverd. Lukt het niet bij de buren, dan probeert GLS het de werkdag erop nogmaals bij u af te leveren, of u dient zelf een nieuwe afleverafspraak te maken met GLS. Mocht u geen nieuwe afspraak maken, dan gaat het pakket naar het dichtsbijzijnde depot. U zou hier het pakket af kunnen halen. U dient zich hiervoor te legitimeren.
Mocht u vragen hebben over uw pakket als Nederlandse klant, dan kunt u altijd GLS bellen op telefoonnummer 0900 111 666 0. Hou hiervoor uw pakketnummer bij de hand, dit vindt u in de track & trace.

Mocht u vragen hebben over uw pakket als Belgische klant, dan kunt u altijd GLS bellen op telefoonnummer 02 55 66 211. Hou hiervoor uw pakketnummer bij de hand, dit vindt u in de track & trace.

Van den Heuvel

Alle andere pakketten, die bijvoorbeeld te zwaar of te groot zijn om met GLS te versturen, worden verstuurd met Van den Heuvel. Hierbij geldt zowel in Nederland als België: op werkdagen voor 17:00 besteld, de volgende werkdag in huis. U ontvangt dan ook geen verzendbevestigingsmail. Wel kunt u de zending traceren via http://www.heuveluden.nl/nl/track-trace. Hier kunt u vervolgens de postcode en het huisnummer van het verzendadres invullen. U krijgt hier een tijd te zien dat de zending geleverd gaat worden. Dit kan ook 1 uur eerder of 1 uur later zijn.
Voor pakketten die met Van den Heuvel bezorgd worden dient u zelf thuis te zijn. Deze pakketten zijn te kostbaar en vaak ook te groot of te zwaar om bij de buren af te leveren.

Aan het laden
Aan het laden