- Boven 20,- gratis bezorging
- 30 dagen zichttermijn
- gratis retourneren
- 1-2 werkdagen levertijd
- Klantenservice
- Annuleren & Wijzigen
Annuleren & Wijzigen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling annuleren? Neem dan direct telefonisch contact met ons op. Het ligt namelijk aan de verwerkingsstatus van je bestelling of deze nog geannuleerd kan worden.
Kan ik een wijziging in mijn bestelling doen?
Dat ligt aan de status van je bestelling. Neem direct telefonisch contact met ons op [link] met ons op. Dan kijken we graag met je mee naar wat mogelijk is.
Kan ik het bezorgadres nog wijzigen?
Dat ligt aan de verwerkingsstatus van je bestelling. Is je bestelling nog niet verzonden? Neem dan direct telefonisch contact met ons op met ons op. Dan kijken we graag met je mee naar wat mogelijk is. Is je bestelling al verzonden? Dan kunnen wij het bezorgadres niet meer wijzigen. Via de Track&Trace van de bezorgdienst kun je in sommige gevallen wel kiezen voor levering bij een pakketpunt of een afgesproken plek rondom het huis.
Mijn pakket is verzonden. Kan ik nog annuleren?
Nee, een pakket dat verzonden of onderweg is kunnen wij niet meer tegenhouden. Je kunt het pakket weigeren aan de deur zodat het retour gaat naar ons. Of je kunt het pakket na ontvangst kosteloos retourneren.
Wil je je bestelling annuleren of wil je iets wijzigen? In sommige gevallen is dit mogelijk. Bekijk hieronder wat je kunt doen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling annuleren? Neem dan direct telefonisch contact met ons op. Het ligt namelijk aan de verwerkingsstatus van je bestelling of deze nog geannuleerd kan worden.
Kan ik een wijziging in mijn bestelling doen?
Dat ligt aan de status van je bestelling. Neem direct telefonisch contact met ons op [link] met ons op. Dan kijken we graag met je mee naar wat mogelijk is.
Kan ik het bezorgadres nog wijzigen?
Dat ligt aan de verwerkingsstatus van je bestelling. Is je bestelling nog niet verzonden? Neem dan direct telefonisch contact met ons op met ons op. Dan kijken we graag met je mee naar wat mogelijk is. Is je bestelling al verzonden? Dan kunnen wij het bezorgadres niet meer wijzigen. Via de Track&Trace van de bezorgdienst kun je in sommige gevallen wel kiezen voor levering bij een pakketpunt of een afgesproken plek rondom het huis.
Mijn pakket is verzonden. Kan ik nog annuleren?
Nee, een pakket dat verzonden of onderweg is kunnen wij niet meer tegenhouden. Je kunt het pakket weigeren aan de deur zodat het retour gaat naar ons. Of je kunt het pakket na ontvangst kosteloos retourneren.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wil je je bestelling annuleren? Neem dan direct telefonisch contact met ons op. Het ligt namelijk aan de verwerkingsstatus van je bestelling of deze nog geannuleerd kan worden.
Kan ik een wijziging in mijn bestelling doen?
Dat ligt aan de status van je bestelling. Neem direct telefonisch contact met ons op [link] met ons op. Dan kijken we graag met je mee naar wat mogelijk is.
Kan ik het bezorgadres nog wijzigen?
Dat ligt aan de verwerkingsstatus van je bestelling. Is je bestelling nog niet verzonden? Neem dan direct telefonisch contact met ons op met ons op. Dan kijken we graag met je mee naar wat mogelijk is. Is je bestelling al verzonden? Dan kunnen wij het bezorgadres niet meer wijzigen. Via de Track&Trace van de bezorgdienst kun je in sommige gevallen wel kiezen voor levering bij een pakketpunt of een afgesproken plek rondom het huis.
Mijn pakket is verzonden. Kan ik nog annuleren?
Nee, een pakket dat verzonden of onderweg is kunnen wij niet meer tegenhouden. Je kunt het pakket weigeren aan de deur zodat het retour gaat naar ons. Of je kunt het pakket na ontvangst kosteloos retourneren.