- Boven 20,- gratis bezorging
- 30 dagen zichttermijn
- gratis retourneren
- 1-2 werkdagen levertijd
- Klantenservice
- Ruilen & Retourneren
Ruilen & Retourneren
Heb je een vraag over het retourneren van je bestelling? Bekijk hieronder de meest voorkomende vragen die we al voor je hebben beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Hiervoor stuur je ons een mail op retouren@pimxl.nl. Vermeld hierin je bestelnummer en de reden van retour. Is er schade en wil je daarom retourneren? Voeg dan ook foto’s toe zodat we een beeld hebben van de situatie. Je ontvangt op werkdagen binnen 24 uur reactie van ons met daarin de retourinstructie.
Kan ik gratis retourneren?
Ja, retourneren is gratis. Als we je retouraanvraag hebben goedgekeurd ontvang je van ons de instructies waarmee je een gratis retourlabel bij DHL kunt aanmaken.
Kan ik een artikel ruilen?
Nee, helaas kan een artikel niet geruild worden voor een ander artikel. Je kunt het artikel kosteloos retourneren en dan het gewenste artikel bestellen. Mocht je willen ruilen omdat het ontvangen artikel defect is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.
Retourformulier
Download hier het PimXL retourformulier.
Hoe lang heb ik om mijn bestelling terug te sturen?
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos retourneren.
Er is een defect product geleverd, hoe wordt dit opgelost?
Vervelend dat het ontvangen artikel niet in orde is. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Houd je bestelnummer bij de hand zodat we je gegevens er bij kunnen pakken.
Ik heb (een deel van) mijn bestelling teruggestuurd. Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Wanneer jouw retourzending in ons magazijn is ontvangen, verwerken we deze zo snel mogelijk. Officieel hebben we 2 weken om de retour te verwerken, maar in de praktijk blijkt dat dit vaak binnen 4 dagen lukt. Op dat moment zal een eventuele terugbetaling in gang worden gezet. Afhankelijk van de betaalmethode staat het geld dan binnen +- 2 dagen weer op je rekening. Heb je gekozen voor achteraf betalen met AfterPay? Dan zal (een gedeelte van) de factuur gesloten worden.
Ik heb verzendkosten betaald. Krijg ik die terug als ik mijn bestelling retourneer?
Als je verzendkosten hebt betaald en je stuurt alle artikelen uit je bestelling terug dan worden ook de verzendkosten terugbetaald. Stuur je een deel van je bestelling terug? Dan blijven de verzendkosten daarvoor gelden.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?
Wanneer jouw retourzending in ons magazijn is ontvangen, verwerken we deze zo snel mogelijk. Officieel hebben we 2 weken om de retour te verwerken, maar in de praktijk blijkt dat dit vaak binnen 4 werkdagen lukt. Op dat moment zal een eventuele terugbetaling in gang worden gezet. De terugbetaling wordt gedaan middels dezelfde betaalmethode als waar je de bestelling mee hebt betaald. De terugbetaaltermijn is als volgt:
- iDeal - 1 dag
- Bancontact - 3 dagen
- Overboeking - 1 dag
- Visa - 14 dagen
- MasterCard - 14 dagen
- PayPal - 3 tot 5 dagen
Heb je een vraag over het retourneren van je bestelling? Bekijk hieronder de meest voorkomende vragen die we al voor je hebben beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Hiervoor stuur je ons een mail op retouren@pimxl.nl. Vermeld hierin je bestelnummer en de reden van retour. Is er schade en wil je daarom retourneren? Voeg dan ook foto’s toe zodat we een beeld hebben van de situatie. Je ontvangt op werkdagen binnen 24 uur reactie van ons met daarin de retourinstructie.
Kan ik gratis retourneren?
Ja, retourneren is gratis. Als we je retouraanvraag hebben goedgekeurd ontvang je van ons de instructies waarmee je een gratis retourlabel bij DHL kunt aanmaken.
Kan ik een artikel ruilen?
Nee, helaas kan een artikel niet geruild worden voor een ander artikel. Je kunt het artikel kosteloos retourneren en dan het gewenste artikel bestellen. Mocht je willen ruilen omdat het ontvangen artikel defect is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.
Retourformulier
Download hier het PimXL retourformulier.
Hoe lang heb ik om mijn bestelling terug te sturen?
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos retourneren.
Er is een defect product geleverd, hoe wordt dit opgelost?
Vervelend dat het ontvangen artikel niet in orde is. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Houd je bestelnummer bij de hand zodat we je gegevens er bij kunnen pakken.
Ik heb (een deel van) mijn bestelling teruggestuurd. Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Wanneer jouw retourzending in ons magazijn is ontvangen, verwerken we deze zo snel mogelijk. Officieel hebben we 2 weken om de retour te verwerken, maar in de praktijk blijkt dat dit vaak binnen 4 dagen lukt. Op dat moment zal een eventuele terugbetaling in gang worden gezet. Afhankelijk van de betaalmethode staat het geld dan binnen +- 2 dagen weer op je rekening. Heb je gekozen voor achteraf betalen met AfterPay? Dan zal (een gedeelte van) de factuur gesloten worden.
Ik heb verzendkosten betaald. Krijg ik die terug als ik mijn bestelling retourneer?
Als je verzendkosten hebt betaald en je stuurt alle artikelen uit je bestelling terug dan worden ook de verzendkosten terugbetaald. Stuur je een deel van je bestelling terug? Dan blijven de verzendkosten daarvoor gelden.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?
Wanneer jouw retourzending in ons magazijn is ontvangen, verwerken we deze zo snel mogelijk. Officieel hebben we 2 weken om de retour te verwerken, maar in de praktijk blijkt dat dit vaak binnen 4 werkdagen lukt. Op dat moment zal een eventuele terugbetaling in gang worden gezet. De terugbetaling wordt gedaan middels dezelfde betaalmethode als waar je de bestelling mee hebt betaald. De terugbetaaltermijn is als volgt:
- iDeal - 1 dag
- Bancontact - 3 dagen
- Overboeking - 1 dag
- Visa - 14 dagen
- MasterCard - 14 dagen
- PayPal - 3 tot 5 dagen
Heb je een vraag over het retourneren van je bestelling? Bekijk hieronder de meest voorkomende vragen die we al voor je hebben beantwoord. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op zodat we je verder kunnen helpen.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Hiervoor stuur je ons een mail op retouren@pimxl.nl. Vermeld hierin je bestelnummer en de reden van retour. Is er schade en wil je daarom retourneren? Voeg dan ook foto’s toe zodat we een beeld hebben van de situatie. Je ontvangt op werkdagen binnen 24 uur reactie van ons met daarin de retourinstructie.
Kan ik gratis retourneren?
Ja, retourneren is gratis. Als we je retouraanvraag hebben goedgekeurd ontvang je van ons de instructies waarmee je een gratis retourlabel bij DHL kunt aanmaken.
Kan ik een artikel ruilen?
Nee, helaas kan een artikel niet geruild worden voor een ander artikel. Je kunt het artikel kosteloos retourneren en dan het gewenste artikel bestellen. Mocht je willen ruilen omdat het ontvangen artikel defect is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.
Retourformulier
Download hier het PimXL Retourformulier.
Hoe lang heb ik om mijn bestelling terug te sturen?
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst kosteloos retourneren.
Er is een defect product geleverd, hoe wordt dit opgelost?
Vervelend dat het ontvangen artikel niet in orde is. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Houd je bestelnummer bij de hand zodat we je gegevens er bij kunnen pakken.
Ik heb (een deel van) mijn bestelling teruggestuurd. Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Wanneer jouw retourzending in ons magazijn is ontvangen, verwerken we deze zo snel mogelijk. Officieel hebben we 2 weken om de retour te verwerken, maar in de praktijk blijkt dat dit vaak binnen 4 dagen lukt. Op dat moment zal een eventuele terugbetaling in gang worden gezet. Afhankelijk van de betaalmethode staat het geld dan binnen +- 2 dagen weer op je rekening. Heb je gekozen voor achteraf betalen met AfterPay? Dan zal (een gedeelte van) de factuur gesloten worden.
Ik heb verzendkosten betaald. Krijg ik die terug als ik mijn bestelling retourneer?
Als je verzendkosten hebt betaald en je stuurt alle artikelen uit je bestelling terug dan worden ook de verzendkosten terugbetaald. Stuur je een deel van je bestelling terug? Dan blijven de verzendkosten daarvoor gelden.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?
Wanneer jouw retourzending in ons magazijn is ontvangen, verwerken we deze zo snel mogelijk. Officieel hebben we 2 weken om de retour te verwerken, maar in de praktijk blijkt dat dit vaak binnen 4 werkdagen lukt. Op dat moment zal een eventuele terugbetaling in gang worden gezet. De terugbetaling wordt gedaan middels dezelfde betaalmethode als waar je de bestelling mee hebt betaald. De terugbetaaltermijn is als volgt:
- iDeal - 1 dag
- Bancontact - 3 dagen
- Overboeking - 1 dag
- Visa - 14 dagen
- MasterCard - 14 dagen
- PayPal - 3 tot 5 dagen