- Boven 20,- gratis bezorging
- 30 dagen zichttermijn
- gratis retourneren
- 1-2 werkdagen levertijd
- Klantenservice
- Garantie
Garantie
Heb je een bestelling gedaan en heb je daar een klacht over, of is er een gebrek aan een ontvangen artikel? Hieronder vind je de meest voorkomende vragen met bijbehorend antwoord. Geen antwoord gevonden? Neem dan contact met ons op zodat we je melding in behandeling kunnen nemen.
Er is een defect product geleverd, hoe wordt dit opgelost?
Vervelend dat het ontvangen artikel niet in orde is. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Houd je bestelnummer bij de hand zodat we je gegevens er bij kunnen pakken.
Ik heb een defect artikel. Wat nu?
Heb je een defect artikel ontvangen of is het artikel bij gebruik defect geraakt? Stuur ons een mail of WhatsApp met een duidelijke omschrijving van het probleem. Is het defect zichtbaar? Dan ontvangen we ook graag foto's en/of een video. Vermeld je bestelgegevens in je bericht zodat we je bestelling kunnen vinden in ons systeem. Afhankelijk van het defect en de garantie die geldt op het artikel zoeken we samen naar een passende oplossing.
Hoe lang heb ik garantie?
Op alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, of wanneer het artikel na aankoop defect raakt als gevolg van constructie- of materiaalschade voorzien wij je van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en het defect doen wij dit door vervanging, reparatie of een terugbetaling. Gevallen van normale slijtage en foutief gebruikte artikelen zijn van de garantieregeling uitgesloten.
Naast de wettelijke garantie geldt een fabrieksgarantie van ten minste 2 jaar. Voor sommige artikelen van merken zoals Steinel en Paulmann is dit zelfs langer (bijvoorbeeld 3 of 5 jaar). Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant.
Indien je aanspraak wil maken op een van de garantieregelingen dan horen wij dat graag. Je kunt hiervoor telefonisch of per mail contact met ons opnemen.
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Het spijt ons te horen dat er een klacht is ontstaan. Graag proberen we dit eerst zelf met je op te lossen. Je kunt contact met ons opnemen om de klacht aan ons voor te leggen.
Komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht neerleggen bij Stichting Webwinkelkeur, hierbij zijn wij aangesloten. Zij bemiddelen gratis. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel jij als consument, als wij als ondernemer stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door jou als consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.
Heb je een bestelling gedaan en heb je daar een klacht over, of is er een gebrek aan een ontvangen artikel? Hieronder vind je de meest voorkomende vragen met bijbehorend antwoord. Geen antwoord gevonden? Neem dan contact met ons op zodat we je melding in behandeling kunnen nemen.
Er is een defect product geleverd, hoe wordt dit opgelost?
Vervelend dat het ontvangen artikel niet in orde is. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Houd je bestelnummer bij de hand zodat we je gegevens er bij kunnen pakken.
Ik heb een defect artikel. Wat nu?
Heb je een defect artikel ontvangen of is het artikel bij gebruik defect geraakt? Stuur ons een mail of WhatsApp met een duidelijke omschrijving van het probleem. Is het defect zichtbaar? Dan ontvangen we ook graag foto's en/of een video. Vermeld je bestelgegevens in je bericht zodat we je bestelling kunnen vinden in ons systeem. Afhankelijk van het defect en de garantie die geldt op het artikel zoeken we samen naar een passende oplossing.
Hoe lang heb ik garantie?
Op alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, of wanneer het artikel na aankoop defect raakt als gevolg van constructie- of materiaalschade voorzien wij je van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en het defect doen wij dit door vervanging, reparatie of een terugbetaling. Gevallen van normale slijtage en foutief gebruikte artikelen zijn van de garantieregeling uitgesloten.
Naast de wettelijke garantie geldt een fabrieksgarantie van ten minste 2 jaar. Voor sommige artikelen van merken zoals Steinel en Paulmann is dit zelfs langer (bijvoorbeeld 3 of 5 jaar). Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant.
Indien je aanspraak wil maken op een van de garantieregelingen dan horen wij dat graag. Je kunt hiervoor telefonisch of per mail contact met ons opnemen.
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Het spijt ons te horen dat er een klacht is ontstaan. Graag proberen we dit eerst zelf met je op te lossen. Je kunt contact met ons opnemen om de klacht aan ons voor te leggen.
Komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht neerleggen bij Stichting Webwinkelkeur, hierbij zijn wij aangesloten. Zij bemiddelen gratis. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel jij als consument, als wij als ondernemer stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door jou als consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.
Heb je een bestelling gedaan en heb je daar een klacht over, of is er een gebrek aan een ontvangen artikel? Hieronder vind je de meest voorkomende vragen met bijbehorend antwoord. Geen antwoord gevonden? Neem dan contact met ons op zodat we je melding in behandeling kunnen nemen.
Er is een defect product geleverd, hoe wordt dit opgelost?
Vervelend dat het ontvangen artikel niet in orde is. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Houd je bestelnummer bij de hand zodat we je gegevens er bij kunnen pakken.
Ik heb een defect artikel. Wat nu?
Heb je een defect artikel ontvangen of is het artikel bij gebruik defect geraakt? Stuur ons een mail of WhatsApp met een duidelijke omschrijving van het probleem. Is het defect zichtbaar? Dan ontvangen we ook graag foto's en/of een video. Vermeld je bestelgegevens in je bericht zodat we je bestelling kunnen vinden in ons systeem. Afhankelijk van het defect en de garantie die geldt op het artikel zoeken we samen naar een passende oplossing.
Hoe lang heb ik garantie?
Op alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, of wanneer het artikel na aankoop defect raakt als gevolg van constructie- of materiaalschade voorzien wij je van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en het defect doen wij dit door vervanging, reparatie of een terugbetaling. Gevallen van normale slijtage en foutief gebruikte artikelen zijn van de garantieregeling uitgesloten.
Naast de wettelijke garantie geldt een fabrieksgarantie van ten minste 2 jaar. Voor sommige artikelen van merken zoals Steinel en Paulmann is dit zelfs langer (bijvoorbeeld 3 of 5 jaar). Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant.
Indien je aanspraak wil maken op een van de garantieregelingen dan horen wij dat graag. Je kunt hiervoor telefonisch of per mail contact met ons opnemen.
Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
Het spijt ons te horen dat er een klacht is ontstaan. Graag proberen we dit eerst zelf met je op te lossen. Je kunt contact met ons opnemen om de klacht aan ons voor te leggen.
Komen we er samen niet uit? Dan kun je de klacht neerleggen bij Stichting Webwinkelkeur, hierbij zijn wij aangesloten. Zij bemiddelen gratis. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heb je de mogelijkheid om je klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel jij als consument, als wij als ondernemer stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door jou als consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.