- Boven 20,- gratis bezorging
- 30 dagen zichttermijn
- gratis retourneren
- 1-2 werkdagen levertijd
- Klantenservice
- Bestellen & Bezorgen
Bestellen & Bezorgen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk vermeld. Voor de meeste artikelen geldt: op werkdagen vóór 20.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Let wel, dit geldt voor leveringen in Nederland. Leveringen naar België doen er vaak een dag langer over.
Grote of hele zware artikelen (zoals machines, grote kluizen et cetera) worden op een pallet verzonden. Hiervoor geldt de levertijd: op werkdagen vóór 17.00 uur besteld is de volgende werkdag in huis.
Let op: in bepaalde gevallen kan ons magazijn ervoor kiezen om een bestelling die eigenlijk als regulier gezien wordt toch op een pallet te verzenden. Dit is bijvoorbeeld het geval bij grotere afnames van een artikel. Hiermee wordt schade voorkomen en ook kan een bestelling zo efficiënter worden verzonden. Het kan daardoor voorkomen dat je bestelling een dag langer onderweg is.
Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen boven de €20,- worden gratis geleverd in Nederland en België. Bij bestellingen onder de €20,- bedragen de verzendkosten €4,95.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij leveren in Nederland en België.
Welke pakketdienst bezorgt mijn pakket?
Levering in Nederland*: Reguliere bestellingen en pakketten worden verzonden met DHL. Als je bestelling is verzonden ontvang je van DHL de Track&Trace-gegevens. Hiermee kun je je bestelling volgen en eventueel een andere bezorgafspraak maken met hen. Denk aan leveren op een afgesproken plek of levering bij een DHL ServicePoint.
Levering in België*: Reguliere bestellingen en pakketten worden verzonden met DHL. Als je bestelling is verzonden ontvang je van DHL de Track&Trace-gegevens. DHL brengt je pakket naar België en draagt het daar over aan BPost. Vanaf dat moment zal je via de DHL Track&Trace automatisch worden doorgelinkt naar BPost.
*Grote of hele zware artikelen worden geleverd met transporteur Van den Heuvel Transport Uden. Zij bezorgen voor ons de bestellingen die per pallet geleverd worden. Denk hierbij aan grotere machines, grote hoeveelheden van een artikel et cetera. Van den Heuvel Transport stuurt je op de dag van verzending een mail met daarin een aankondiging van bezorgdatum en een bezorgmoment. Op de daadwerkelijke bezorgdag ontvang je ’s ochtends vroeg nog een mailtje met een tijdsvak.
Bezorgt DHL ook op zaterdag?
Ja. In Nederland levert DHL ook op zaterdag. In België verzorgt Bpost helaas geen zaterdagleveringen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling op te halen in ons magazijn in Oirschot. Neem hiervoor eerst contact met ons op voordat je de bestelling plaatst. We kunnen dan een afspraak maken over wanneer je het pakket komt ophalen.
Adres afhaalmagazijn
PimXL
De Scheper 402
5688 ZW OIRSCHOT
Let op: dit is geen winkel of showroom.
Hebben jullie een showroom of fysieke winkel?
Nee. Wel kun je een bestelling afhalen in ons magazijn in Oirschot. Dit kan enkel op afspraak. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Kan ik telefonisch of per mail bestellen?
Nee, je kunt je bestelling op de webshop plaatsen. Mocht je er niet uitkomen, dan kan je telefonisch contact met ons opnemen via 0499-462828. Wij helpen je dan verder bij het plaatsen van de bestelling.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen.
Als je bestelling succesvol is afgerond zou je per mail een bestelbevestiging moeten ontvangen. Controleer ook je spambox. Niets ontvangen en is het geld wel van je rekening afgeschreven? Neem dan contact met ons op zodat we de status van de bestelling voor je kunnen controleren.
Zijn er kortingscodes?
Bij aanmelding op de nieuwsbrief ontvang je een eenmalige kortingscode van 10%. Heb je interesse in afname van grote aantallen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden met betrekking tot een staffelkorting te bespreken.
Moet ik een account aanmaken?
Nee, dat hoeft niet. Je kunt ook zonder account een bestelling plaatsen.
Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?
In je account kun je altijd al je bestelgegevens terugvinden. Denk hierbij aan de actuele status van je bestelling, maar ook je facturen en Track&Trace-gegevens kun je hier vinden.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk vermeld. Voor de meeste artikelen geldt: op werkdagen vóór 20.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Let wel, dit geldt voor leveringen in Nederland. Leveringen naar België doen er vaak een dag langer over. Grote of hele zware artikelen (zoals machines, grote kluizen et cetera) worden op een pallet verzonden. Hiervoor geldt de levertijd: op werkdagen vóór 17.00 uur besteld is de volgende werkdag in huis.
Let op: in bepaalde gevallen kan ons magazijn ervoor kiezen om een bestelling die eigenlijk als regulier gezien wordt toch op een pallet te verzenden. Dit is bijvoorbeeld het geval bij grotere afnames van een artikel. Hiermee wordt schade voorkomen en ook kan een bestelling zo efficiënter worden verzonden. Het kan daardoor voorkomen dat je bestelling een dag langer onderweg is.
Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen boven de €20,- worden gratis geleverd in Nederland en België. Bij bestellingen onder de €20,- bedragen de verzendkosten €4,95.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij leveren in Nederland en België.
Welke pakketdienst bezorgt mijn pakket?
Levering in Nederland*: Reguliere bestellingen en pakketten worden verzonden met DHL. Als je bestelling is verzonden ontvang je van DHL de Track&Trace-gegevens. Hiermee kun je je bestelling volgen en eventueel een andere bezorgafspraak maken met hen. Denk aan leveren op een afgesproken plek of levering bij een DHL ServicePoint.
Levering in België*: Reguliere bestellingen en pakketten worden verzonden met DHL. Als je bestelling is verzonden ontvang je van DHL de Track&Trace-gegevens. DHL brengt je pakket naar België en draagt het daar over aan BPost. Vanaf dat moment zal je via de DHL Track&Trace automatisch worden doorgelinkt naar BPost.
*Grote of hele zware artikelen worden geleverd met transporteur Van den Heuvel Transport Uden. Zij bezorgen voor ons de bestellingen die per pallet geleverd worden. Denk hierbij aan grotere machines, grote hoeveelheden van een artikel et cetera. Van den Heuvel Transport stuurt je op de dag van verzending een mail met daarin een aankondiging van bezorgdatum en een bezorgmoment. Op de daadwerkelijke bezorgdag ontvang je ’s ochtends vroeg nog een mailtje met een tijdsvak.
Bezorgt DHL ook op zaterdag?
Ja. In Nederland levert DHL ook op zaterdag. In België verzorgt Bpost helaas geen zaterdagleveringen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling op te halen in ons magazijn in Oirschot. Neem hiervoor eerst contact met ons op voordat je de bestelling plaatst. We kunnen dan een afspraak maken over wanneer je het pakket komt ophalen.
Adres afhaalmagazijn
PimXL
De Scheper 402
5688 ZW OIRSCHOT
Let op: dit is geen winkel of showroom.
Hebben jullie een showroom of fysieke winkel?
Nee. Wel kun je een bestelling afhalen in ons magazijn in Oirschot. Dit kan enkel op afspraak. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Kan ik telefonisch of per mail bestellen?
Nee, je kunt je bestelling op de webshop plaatsen. Mocht je er niet uitkomen, dan kan je telefonisch contact met ons opnemen via 0499-462828. Wij helpen je dan verder bij het plaatsen van de bestelling.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen.
Als je bestelling succesvol is afgerond zou je per mail een bestelbevestiging moeten ontvangen. Controleer ook je spambox. Niets ontvangen en is het geld wel van je rekening afgeschreven? Neem dan contact met ons op zodat we de status van de bestelling voor je kunnen controleren.
Zijn er kortingscodes?
Bij aanmelding op de nieuwsbrief ontvang je een eenmalige kortingscode van 10%. Heb je interesse in afname van grote aantallen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden met betrekking tot een staffelkorting te bespreken.
Moet ik een account aanmaken?
Nee, dat hoeft niet. Je kunt ook zonder account een bestelling plaatsen.
Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?
In je account kun je altijd al je bestelgegevens terugvinden. Denk hierbij aan de actuele status van je bestelling, maar ook je facturen en Track&Trace-gegevens kun je hier vinden.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk vermeld. Voor de meeste artikelen geldt: op werkdagen vóór 20.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Let wel, dit geldt voor leveringen in Nederland. Leveringen naar België doen er vaak een dag langer over. Grote of hele zware artikelen (zoals machines, grote kluizen et cetera) worden op een pallet verzonden. Hiervoor geldt de levertijd: op werkdagen vóór 17.00 uur besteld is de volgende werkdag in huis.
Let op: in bepaalde gevallen kan ons magazijn ervoor kiezen om een bestelling die eigenlijk als regulier gezien wordt toch op een pallet te verzenden. Dit is bijvoorbeeld het geval bij grotere afnames van een artikel. Hiermee wordt schade voorkomen en ook kan een bestelling zo efficiënter worden verzonden. Het kan daardoor voorkomen dat je bestelling een dag langer onderweg is.
Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen boven de €20,- worden gratis geleverd in Nederland en België. Bij bestellingen onder de €20,- bedragen de verzendkosten €4,95.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij leveren in Nederland en België.
Welke pakketdienst bezorgt mijn pakket?
Levering in Nederland*: Reguliere bestellingen en pakketten worden verzonden met DHL. Als je bestelling is verzonden ontvang je van DHL de Track&Trace-gegevens. Hiermee kun je je bestelling volgen en eventueel een andere bezorgafspraak maken met hen. Denk aan leveren op een afgesproken plek of levering bij een DHL ServicePoint.
Levering in België*: Reguliere bestellingen en pakketten worden verzonden met DHL. Als je bestelling is verzonden ontvang je van DHL de Track&Trace-gegevens. DHL brengt je pakket naar België en draagt het daar over aan BPost. Vanaf dat moment zal je via de DHL Track&Trace automatisch worden doorgelinkt naar BPost.
*Grote of hele zware artikelen worden geleverd met transporteur Van den Heuvel Transport Uden. Zij bezorgen voor ons de bestellingen die per pallet geleverd worden. Denk hierbij aan grotere machines, grote hoeveelheden van een artikel et cetera. Van den Heuvel Transport stuurt je op de dag van verzending een mail met daarin een aankondiging van bezorgdatum en een bezorgmoment. Op de daadwerkelijke bezorgdag ontvang je ’s ochtends vroeg nog een mailtje met een tijdsvak.
Bezorgt DHL ook op zaterdag?
Ja. In Nederland levert DHL ook op zaterdag. In België verzorgt Bpost helaas geen zaterdagleveringen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling op te halen in ons magazijn in Oirschot. Neem hiervoor eerst contact met ons op voordat je de bestelling plaatst. We kunnen dan een afspraak maken over wanneer je het pakket komt ophalen.
Adres afhaalmagazijn
PimXL
De Scheper 402
5688 ZW OIRSCHOT
Let op: dit is geen winkel of showroom.
Hebben jullie een showroom of fysieke winkel?
Nee. Wel kun je een bestelling afhalen in ons magazijn in Oirschot. Dit kan enkel op afspraak. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Kan ik telefonisch of per mail bestellen?
Nee, je kunt je bestelling op de webshop plaatsen. Mocht je er niet uitkomen, dan kan je telefonisch contact met ons opnemen via 0499-462828. Wij helpen je dan verder bij het plaatsen van de bestelling.
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen.
Als je bestelling succesvol is afgerond zou je per mail een bestelbevestiging moeten ontvangen. Controleer ook je spambox. Niets ontvangen en is het geld wel van je rekening afgeschreven? Neem dan contact met ons op zodat we de status van de bestelling voor je kunnen controleren.
Zijn er kortingscodes?
Bij aanmelding op de nieuwsbrief ontvang je een eenmalige kortingscode van 10%. Heb je interesse in afname van grote aantallen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden met betrekking tot een staffelkorting te bespreken.
Moet ik een account aanmaken?
Nee, dat hoeft niet. Je kunt ook zonder account een bestelling plaatsen.
Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?
In je account kun je altijd al je bestelgegevens terugvinden. Denk hierbij aan de actuele status van je bestelling, maar ook je facturen en Track&Trace-gegevens kun je hier vinden.